xoves, 15 de abril de 2010

E pensar que o principio tomámolo a broma...

Todo comezou un sábado 14 de novembro de 2009; eran as 7.30 horas e dispoñíamonos a iniciar a viaxe as bodegas de Ribera do Duero nunha excursión organizada polo Concello.
Logo de revisar a "board list" e ver que estabamos todos iniciamos a viaxe a terras de Castela. Nada máis arrancar Jacobo inicia un diálogo que será o núcleo de todo esto que vos vou contar:

Jacobo: levades medicinas para o dolor de cabeza (risas)?
Eu: a min non me pilla unha viaxe desprevenido, eu sempre levo Aspirina C e Almax
Jacobo: pois hai un medicamento nas Farmacias que cura a resaca...
Todos: risas a carcaxadas...
Jacobo: (en plan serio) tomádelo a coña pero sí que o hai e cura as resacas...
Todos: máis risas...
Eu: sí o "Resacosil"
Todos: risas
Cardesín: (completando a miña frase) sí, "Resacosil 500 mg", risazas...

O caso é que estivemos coa coña do "Resacosil" toda a fin de semana en Aranda, cando estabamos nas bodegas, cando fumos cear, cando estivemos de copas, o domingo pola mañá almorzando, de viños antes de comer, na volta do bus..., a broma do "Resacosil" perduraba entre todos os que fumos participes desa viaxe.

Pois ben, o martes xa de madrugada Esteban, Isaac e eu volvíamos de xogar ó fútbol sala da Coruña e no meu coche traía a radio posta en "Ponte a prueba" de Europa FM, hasta ahí todo ben..., cando de repente un anuncio nos chama a atención: para empezar é Francisco Rivera "Paquirrín" o speaker do producto, o producto en cuestión chámase "Recuperal" e polo que di serve para o día despois de unha noite de farra dura..., a verdade é que non puiden conter a risa: 1º por que xa se me veu a cabeza o "Resacosil 500 mg" famoso e 2º que por riba este anuncio de tal calibre o anuncie "Paquirrín", a verdade é que foi xenial.

A coña é que agora haberalle que decir a Jacobo que tiña razón, que existía tal medicamento..., creo que na cercana viaxe a Salamanca vou abandoar a Aspirina C e o Almax e mercar Recuperal a ver que tal vai a cousa...

P.D: 15 de abril..., como me gusta este día!

4 comentarios:

Anónimo dixo...

jajajaja....que bueno!!!! Victor déjate de medicamentos!!! para la resaka, copaza que te crió y como nuevo, verás que bien te encuentras después,jajajaja...

Que tengas un buen find!!

Sara

Raquel dixo...

Qué peligro un medicamento para la resaca! eso quiere decir que si es efectivo se podrá beber más....aunque curres al día siguiente, aún teniendo una comida familiar, aunque tengas que coger el coche...uf! insisto...qué peligro! aunque quizá lo pruebe!

P.D.: por qué lo del día 15? qué soy muy curiosa!

Unknown dixo...

Sara: tienes parte de razón, te encuentras bien, pero sólo hasta el día siguiente y si hay que hacer la misma operación todos los días fastidiados vamos! jajaja.
Raquel: opino igual que tu, este medicamento puede ser un peligro.
Este día siempre me gustó e incluso creo que a Amaral también ya que tenía una canción que hablaba sobre este día "Toda la noche en la calle".

Saludos a las 2.

vero86 dixo...

Nos conocimos en Enero
Y me olvidaste en Febrero
Y ahora que es quince de Abril
Dices que me echas de menos
Y yo me quiero reír


;)