mércores, 20 de xuño de 2007

Buscando no baúl dos recordos


Mirando fotos antigas do Club Atlético Sobrado Xuventude decidín poñer esta por que pareceme moi chula. A foto ten moita cor e ademáis estamos un lote de xente nela: xogadores e directivos. A foto pertence a un partido de tempada 2003/2004 no Campo Municipal de Melide (antes de herba natural e agora herba artificial) e o resultado do partido foi C..I.R.E. Melide 0 - C.A.S.X. 2.


De seguido nombro a xente incluida na foto:


De pé e de esquerda a dereita: Hassan, Borja, Ángel, Pazitos, Esteban, Marcos, Sete, Manu, Pirulo, Chany, Víctor, Li e por último eu.


Agochados e de esquerda a dereita: Lago (un referente no fútbol sobradés), Agus, Luis, Iago, Óscar Amil, Pichi, Rubio e Pedino.


Agardo que vos guste.


Illa, illa, illa, la Makina Amarilla.


4 comentarios:

Anónimo dixo...

bueno bueno bueno!!!
tes bronca segura cando vexa isto petete!!!
xa che vale poñer unha foto onde non esta o unico q vos coida das cousas....
que menudas broncas temos na casa por isos "calzorillos" de sabe dios quen....
e isos calcetis q alguen se esquece sacar antes de poñer as medias da equipación!!!
en fin.... aqui tou eu pa facer unha mención especial do voso "utillero"...
Un saudo PETETE.... (que teña q ser sempre tua irma... manda carallo!!!)

Unknown dixo...

Je, je, je, que pasa veciña! é unha magoa pero é a única foto que teño do C.A.S.X. cunha calidade de imaxe aceptable e nesta tempada PTT aínda non era o utilleiro.
Eso sí, hai que recoñecer que o traballo que fai él (de modo totalmente altruista) val máis ca 5 veces todo o territorio de África e América xunto.

Ese PETETE!!!!

Anónimo dixo...

a todo isto....
dixecheslle q mirara o teu blog¿?¿?¿?¿?¿?
digo eu, coma e un despistado se cadra nin sabe q o tes!!!
mira ahora cando vaia polos madriles xa ten en que entretenerse!!!!
a ver se asi deixa de coller virus no portatil q sabe dios onde se mete....
jajajajjaa
(o teu blog ten virus??digoo por se me teño q vacunar!!)

Unknown dixo...

Non lle comentei nada do meu blog, fóiseme a pinza completamente. O meu blog non ten virus chavalita, nin eu tampouco, je je, que para eso fun dar todas as vacunas cando era pequeno.

Xa o dicía a canción: ay Manolete, si no sabes torear pa que te metes!!

Saludos varios