martes, 22 de decembro de 2009

Para endulzar a desilusión



Galicia volveuse a ver desfavorecida polo sorteo de lotería de Nadal e tan só picamos algo dos quintos premios (e por riba poucas series...), como se soe decir nestes casos "haberá que seguir traballando" e "o que val é ter saúde". A nivel persoal decir que tan só teño a devolución nun décimo e o 22692 no que tiña depositada a miña confianza (e moitos dos meus amigos tamén) fíxonos un feo e non quixo sair nin na pedrea, outra vez será...

Para endulzar un pouco esta "semi-amargura" que nos produce non vernos favorecidos cos 300.000€ ó décimo nin facer a "festa jolgorrio" que os días anteriores o sorteo do día 22 se planea en todos os recunchos do país déixovos o "Babacar" de Kate Ryan agora que comeza o Nadal seguro que o escoitaremos sen parar nos pubs, discotecas, locales de copas variados e incluso furancho que se preste.

Saúdos e que teñades bo comezo de Nadal.

2 comentarios:

vero86 dixo...

A min tampouco me tocou... O meu BMW non quere vir... jooo!! jeje

Unknown dixo...

Nin o meu sen-carné, que lle imos facer...