martes, 11 de decembro de 2007

Mércores 5 de decembro, unha noite tranquila

O mércores 5 de decembro saimos a tomar algo ata Melide 5 aventureiros: Álvaro, O Muxico, Nando, Truke e eu. Foi unha noite tranquila pois non había moita xente pero a verdade e que aínda nos rimos. Todos tiñamos o día simpático. De dereita a esquerda: Truke, O Muxico, Álvaro e eu en "petit comité"
A Xeración do 78 sempre presente

Nando e eu facendo o tonto diante da cámara (qué raro)


Alberto e Mary do Kemais conmigo, un local no que nos fan sentir coma na nosa propia casa.



11 comentarios:

Anónimo dixo...

Bonitas fotos a primeira e a terceira, moi favorecidos :)

Pitus dixo...

Las fotos no se si estaran bonitas pero los que si parecian estar bonitos eran ellos.

Unknown dixo...

Bonitos no es la palabra,la palabra es contentos, je je je.

Unknown dixo...

Por cierto Pitus, en la primera foto supongo que Alvaro estará diciendo su frase típica "oye chorvo..."

Anónimo dixo...

Que haces para que te traten como en casa??? je,je
Gastas barra

Unknown dixo...

Non é a min só, tratan a toda a miña pandilla por igual. Eso si, a calquer garito que imos gastamos moita barra, je je je.

Saudos

Anónimo dixo...

A miña pandi e máis eu tamén temos un bar en Betanzos onde nos tratan xenial. Xa son coma da familia jeje.

A verdade é que da gusto que te traten así, que te fagan sentir coma na casa.

E si, nós alí tamén gastamos barra jeje (e bastante).

Unknown dixo...

Hai que disfrutar que é o que levamos de esta vida.

LUMEEEEEEEEE!

Anónimo dixo...

Tes razón, que a vida son 4 días: 3 de festa e 1 de sesión vermú! jeje

Unknown dixo...

Eu teño entendido que a vida son 2 días: 1 de festa e outro de resaca, je je je.

Anónimo dixo...

jajaja tamén! Pero case me gusta máis a miña versión. Non por nada, só por aquelo de que son máis días de festa e a resaca non aparece por ningures!