mércores, 26 de novembro de 2008

Mañá é un día grande en Riazor


Mañá, xoves 27 de novembro será un día grande no Estadio Municipal por un doble motivo:

logo de 3 anos e medio sen ter competicións europeas de alto nivel na cidade da Coruña voltarán as noites máxicas ó estadio herculino,aquelas noites das que tan bos recordos temos: a remontada sobre o A.C. Milán (4-0), victorias sobre Juventus, Manchester United, Arsenal, Bayern Munich..., grandes de Europa..., remontada fronte o PSG (4-3) e tantas e tantas historias máxicas que a veces cando un se pon a recordar parece que foron quitadas de un conto de fadas.

volta Roy Makaay,un dos mellores dianteiros que vestiu a casaca branquiazul, un goleador rápido e de bo disparo coas duas pernas que tantas tardes e noites de gloria nos dou. Mañá debémoslle dar un gran recibimento como agradecemento os 4 maravillosos e gloriosos anos que sen lugar a dúbidas xa forman parte da historia do R.C. Deportivo.

Ademáis de Roy Makaay tamén chegan xunto co Feyenoord os seus afeccioados (coméntase que arredor de uns 1.500) que encherán as prazas hoteleiras da cidade, unha cidade que xa non recordába o que é ter ingresos "extra" a conta do fútbol, seguro que todos os negocios da Coruña e os hosteleiros en particular agradecerán que o Depor volte a Europa. Tiveron anos gloriosos grazas a que o Deportivo xogou nin máis nin menos que 5 anos de xeitos consecutivo na Champions League e foi unha época de bonanza económica para moitos hosteleiros.

De todos é sabido que a pesares das miragres que fai a día de hoxe ó Depor (un equipo nunha crítica situación económica), xogando unha competición que o mellor por habitantes corresponderialle a outras cidades españolas o clube herculino non está a contar con apoios, nin institucionais nin privados e penso que é hora de recapacitar e pensar que se ó Depor lle vai ben, a cidade da Coruña en xeral lle vai a ir ben.

Ou acaso en Europa antes de que o Deportivo xogase competicións de alto nivel se coñecía a Coruña?

Debemos reflexionar...

Saudos

7 comentarios:

Raquel dixo...

Estoy de acuerdo con que si al depor le va bien, la imagen de la ciudad mejora. Con lo que no estoy tanto de acuerdo es con que las instituciones públicas financien este tipo de iniciativas, que no dejan de ser privadas. La promoción del deporte es lo que se debe trabajar desde la Institución Pública, y eso va desde los equipos de futbol de chavales/as que hay por ahí, hasta la mejora de los equipamientos deportivos municipales, subvenciones a clubes pequeños, deporte escolar, etc, etc, etc. Si hay dinero para todo, perfecto, pero si no lo hay, el club grande ya convertido en 'negocio', quizá debe buscarse otras fuentes de financiación.

Un besito a todos/as.

Unknown dixo...

No te quito razón en lo de las instituciones públicas Raquel pero yo me fijo aquí en Galicia y el Xacobeo está patroninando a un equipo de ciclismo profesional que viaja por todo el mundo (igual que pasa en Euskadi). Del mismo modo se podría patrocinar al Depor que llevaría el nombre de Galicia por toda Europa pero me da a mi que más que por un tema institucional es un tema político (todos sabemos a que signo político perteneció el Presidente del Deportivo) y tristemente la mayoría de las veces deporte y política van mezclados (algo que es totalmente negativo) y priman más los intereses personales que el mero deporte en sí.

Besos

Pitus dixo...

Q pasa cracks???
Tengo que informar que el equipo ciclista del Euskaltel Euskadi no está siendo patrocinado por el gobierno vasco,el nombre de Euskadi(que en sus origenes el equipo se llamaba así solo)se debe a que en 1993 se constituye una fundación cultural y social de carácter privado y duración ilimitada con ese nombre.
La Fundación Ciclista de Euskadi se configura como una entidad sin ánimo de lucro que persigue, como objetivo final, la promoción, fomento, divulgación y desarrollo del deporte del ciclismo vasco.
En esta fundación se otorgará prioritaria importancia a la creación de un equipo ciclista profesional, formado por deportistas que hayan nacido en los Territorios Históricos de Alava, Bizkaia, Gipuzkoa y Navarra o que se hayan formado en las canteras de los referidos territorios, que participe en las pruebas estatales e internacionales de mayor prestigio mundial, difundiendo el deporte vasco en el mundo entero.
Forza Depor!!

Unknown dixo...

Pitus: rectifico pues, yo creía que el Euskatel Euskadi tenía alguna ayuda de tipo gubernamental como tiene el Xacobeo Galicia. De todos modos y no es por desprestigiar ningún deporte porque amo el ciclismo pero creo que el fútbol llega a más gente pues es el deporte más popular en casi todos los paises del mundo por lo que la repercusión que le puede dar el Depor al Xacobeo no creo que se la dé el equipo ciclista.

P.D: el Athletic no llevo un año el logo "Euskadi" jugando en Europa en sus camisetas? confírmamelo pero creo que si.

Un abrazo

Pitus dixo...

El Athletic jugó con el logo “Euskadi” en la Copa de la UEFA y Copa del Rey 2004-05. Además las categorías inferiores y el equipo femenino lo hacen con “Bizkaia”, en virtud de un acuerdo con la Diputación Foral de Bizkaia por el que el club recibe 2.750.000 euros al año.
Talogo fiera!!

Anónimo dixo...

Como quedou a cousa onte á noite? É que vin o principio do partido pero non me enterei como rematou... son un caso perdido...jeje.

Unknown dixo...

3-0, o Depor fixo o seu partido e o Feyenoord dou vergoña con un nivel bastante pésimo e con unha defensa case en medio campo que era un auténtico coladeiro. A nota negativa puñerona os seguidores holandeses que se liaron en romper asentos e lanzalos sobre os seguidores de marathon superior, e preferencia superior e inferior ademáis de intentar agredir a policia. Xa pola tarde andiveron facendo das súas por María Pita e a Calle Real, hai dous anos expulsaronnos de Europa por incidentes en Nancy (Francia) pero estos gilipollas non aprenden...
Foi moi emotiva a ovación a Makaay, os 7 derradeiros minutos todo o estadio cantando Roy Makaay te quiero (melodía de Carnaval te Quiero). Roy saudou grada por grada finalizado o encontro e fundeuse en efusivos abrazos con Sergio, Manuel Pablo e sobre todo o mago Valerón.