martes, 23 de decembro de 2008

Apura! me cago en...

Ven tolo! ahí o vedes, é o verdadeiro Papá Noel que este ano decidiu cambiar os seus renos por esta moto Vespa. O motivo é evidente, despistouse un pouco na saida do seu país natal e agora anda contrareloxo para mañán pola noite repartir todos os regalos. Agardo que a pesares do doente que vai se acorde de parar na miña casa, senón póñolle unhas chinchetas na saida de Sobrado para que pinche unha roda. Este ano fun bo, moi bo, extremademente bo, demáis diría eu..., ja ja ja. Que va! é broma. Que me traia uns caramelos que me fan moita ilusión e logo o que lle apeteza. Este ano os Reis pedinlle o Autocross, a petición a Papa Noel é o libre albedrío...,



e vos, que lle pedides?



BO NADAL A TOD@S OS LECTOR@S DE ESTE BLOG, OGALLA O PASEDES DE CINE NESTAS FESTAS E QUE OS VOSOS DESEXOS SE CUMPLAN.

7 comentarios:

Anónimo dixo...

IGUALMENTE LATOOOOO!!!!
Eu son de Reis Majos, digo Magos....e que papa noel sei que non existe..que eu sei de boa tinta que o que foi o colexio non era papanoel de verdade...jujuju

FELICES FESTAS A TODAS/OS

Raquel dixo...

Que todos/as paséis una noche estupenda, que disfrutéis de la familia y los/as amigos/as, que quien traiga los regalos traiga lo que deseéis y que el año 2009 esté lleno de sonrisas.

FELIZ AÑO!

Anónimo dixo...

FELIZ NAVIDAD A TODOS!!! QUE PASEIS BUENA NOCHE Y DESDE AQUI BRINDAREMOS POR LOS QUE ESTAIS ALLI!!
ZORIONAK!!!

Sonia.

Unknown dixo...

Nishita: non me digas que o Papa Noel que foi o colexio non era o verdadeiro..., que desilusión por Deus Bendito! como volte ese impostor para o ano que ven corrémolo a pedradas!!! he dicho, ja ja ja.

Rachel y Soni: que disfruteis muchísimo de estas fiestas tanto vosotras como todos vuestros seres queridos. Se os hecha mucho de menos.
ZORIONAK!

Anónimo dixo...

Por fin, dende Melide..., FELICES FESTAS PARA TODO SOBRADO!!!

Unknown dixo...

Pois dende Sobrado, boas festas para todo Melide!

Vémonos de festa.

Anónimo dixo...

jejeje que gracioso o post! Agardo que non pasara de largo e non tivera que encontrarse á saída de Sobrado coas chinchetas (que mala idea tes chico...).

Os meus mellores desexos nestas festas para ti tamén.

Bicos!