venres, 3 de abril de 2009

Por fin está aquí


Non foi sen tempo, tiveron que pasar 7 meses dende a data que nun principio se decía que ía chegar. Pero logo de unha árdua espera, de vaciles, ceas perdidas, puteos do máis variado, de que o machacaran no bar un día si e outro tamén onte foi o día: por fin chegou o Mercedes CLC SportCoupé de José Luis. Foi un regalo de cumple que chegou case con unha semana de retraso pero agora será él quen farde de "buga" e supoño que será este mesmo "carro" o que transporte a Nando e a Esteban a cea que José Luis perdeu con eles por motivos da data de entrega do coche.
Que o disfrutes crack! seguro que a espera mereceu a pena, ja ja ja.

2 comentarios:

vero86 dixo...

Xa o creo que merece!!! eu tamén espero 7 meses se daquela aparece alguén que me regale un así!! jaja (admítense candidatos a financiar tan modesto regalo jejeje).

nishita dixo...

buaaaaaaaahhhh vino onte a noite e flipei!!!ese peazo coche....de feito non sabia q era del ata que mo dixeon.....buah e eu cara o meu cocherito e o Jose Luis pasando o meu caron con peazo carraco...q envexa q me entrou!!!jajajajaja
eso si teño que recoñecer que lle keda coma un guante.....vese ben chulo dentro del!!!jajajaja