xoves, 22 de xullo de 2010

Flipando

Nin no mellor dos meus sonos me podía imaxinar que cando se me pasou pola cabeza facer este blog co agallo de compartir vivencias, falar de eventos, festas, diversións e coñas varias con quen quixese perder un anaco do seu tempo léndome ía acadar a cifra de visitas que este blog ten na actualidade.
Latosobrado.blogspot.com naceu no mes de xuño de 2007 pero non foi ata o 22 de xullo de 2008 (hai hoxe dous anos) cando me decidín a poñerlle un contador de visitas. A esta hora o marcador de visitas está en 80.051, unha cifra que me fai hinchar o peito e que a súa vez pareceme un halago para a miña persoa. Pero quero mellorar, non nas visitas, que me parece unha cifra incrible senón na calidade dos post e tamén teño a asignatura pendente de que os que vos pasades por eiquí comentedes máis os post. Quero agradecer as vosas visitas e de forma especial a aqueles e aquelas que comentades habitualmente.
Cando pase todo este apoxeo de agosto intentarei darlle nova vida o blog con temas inxeniosos e divertidos pois a esencia de este blog é o humor e tomar a vida de este xeito. Para ler cousas amargas e malos rollos xa están outros lugares cos que non me identifico.

Grazas a tod@s por estar ahí unha vez máis.

Sodes a caña!!!

5 comentarios:

vero86 dixo...

Xa sabes por que seguimos a ler o que escribes aquí, verdade? Pois iso, segue así!!

Saudiños

Anónimo dixo...

Felicidades Victor!! ya sabes que somos incondicionales!
Un biko

Sara

Unknown dixo...

Gracias polas vosas palabras chicas, intentaremos potenciar o blog, palabra.

Unha aperta.

Raquel dixo...
Este comentario foi eliminado polo autor.
Raquel dixo...

Enhorabuena y gracias a ti! Qué miedo eso de mejorar el blog... ya epiezan a aparecer simbolitos que no sé qué significan! sensibilizaté con las analfabetas tecnológicas como yo y no me lo compliques mucho!

Felicidades y adelante. Besos!