mércores, 6 de abril de 2011

A voltas co azar

Hai uns meses introducín un post relacionado con unha quiniela reducida de quince que me quedara en trece. Ademáis hai xa tamén moito tempo a lotería trouxome un belisquiño extra por Reis... onte a deusa fortuna volveume a dar unha sinal: tiven 4 acertos na Bonoloto e creo que me está a facer un guiño pois xa son varias as veces que teño 4 acertos ben en Bonoloto ou ben en Primitiva. Dame a min que nun período máis ou menos longo de tempo vou dar a campanada e vaime tocar un premio de bastantes euros na lotería..., estade atentos, se estou moitos días sen escribir igual é que me pirei de vacacións as Bahamas... Saudos e que a sorte vos acompañe.

4 comentarios:

Silvia dixo...

Unos tanto y otros tan poco ejjejeejejjej... a mi la primitiva no me deja ni un solo eruo que penita jejejejej... pues nada que me alegro por ti ejjeje... por cierto si te toca lagun pellizco grande acuerdate de nosotros jejej..
Un beso muy grande

vero86 dixo...

Eso non é excusa, nas Bahamas fijo que tamén hai internet! Non deixes que os cartos te cambien! jajaja

Unknown dixo...

Eh, que esto era irónico eh! o único que lle pido a esta vida é saúde, sei que nunca me tocará a lotería..., jajaja.

Saudos

vero86 dixo...

jaja xa, o día que che toque terás que borrar o último comentario xD.