xoves, 7 de agosto de 2008

O outro Víctor Cabanas

Internet non deixa de sorprenderme cada día que pasa. É curioso, buscando no google o meu nome e o meu primeiro apelido aparéceme esta foto que vedes: trátase de un home que se chama e apelida igual ca min, polo que poido apreciar está directamente relacionado co mundo das motos Chopper porque hai un lema que di: "Víctor Cabanas o Henry Ford das Choppers".
Investigarei onde naceu este raparigo e cales poden ser as súas raices porque con ese nome e máis con ese apelido non creo que sexa americano, é máis, non me extrañaría nada que os seus antepasados foran galegos.

Seguirei informando.

SOBRADO ON TOUR 2008: Hoxe estamos en Pousada (Sobrado dos Monxes) con Los Satélites e Costamar.

4 comentarios:

pepetrola dixo...

jejejeje manda carallo co outro Victor Cabanas ^^

pdata: o día 10 vemonos logo no concierto de Black Jack e Porretas en Sobrado. Tereino que anunciar no meu blog máis nalgún que outro foro. A ver se enchemos sobrado de melenudos jejeje

Saudos!

Anónimo dixo...

jeje que fuerte!!!!

Terei que buscar eu tamén, a ver se hai algunha famosa co meu nome...a ver que me encontro!

Ainhoa dixo...

He probado a hacer lo mismo y me he encontrado con una Miss Burgos 96 posando muy ligerita de ropa.

Pero que conste que yo soy muchíííííísimo más guapa y estoy muchííííísimo más buena.

Besazos, Víctor.

Anónimo dixo...

Meudo cachalote!!!

Victor no lle tes nada que envexar! Tamen probei pero non ai unha coma min...jajaja

SAudos

Sara

Que tal na festa da troita? con tempo que fixo...