venres, 22 de agosto de 2008

Os chicarróns do Norte merendan Nocilla

Como mostra un botón: non vos perdades a foto de Finito de Vilariño (Pichi) merendando un domingo calqueira un "bocata" de Nocilla na Cafetería Ramiro.
DOCUMENTAZO: ver para creer: na súa man dereita Pichi sostén un cigarro. O que se di un home multifuncional: bocadillo e cigarro a partes iguais. E preguntome eu: a que carallo (con perdón) saberá a Nocilla misturada co Winston? haberalle que preguntar a este crack.

Ollade con que ímpetu come o bocadillo feito con todo o cariño do mundo por Purita, camareira da Cafetería Ramiro: este tío "se lo merienda".

Bocadillo de Nocilla: 0€

Coca Cola: 1,30€

Paquete de Winston: 2,65€

Comer Nocilla mentres se fuma un Winston NON TEN PREZO

Para todo o demáis... preguntádelle a Pichi

Saudos dulzosos

P.D: a partires de agora as orquestras en vez de tocar "Paquito el Chocolatero" tocarán "FINITO EL NOCILLERO".

4 comentarios:

Anónimo dixo...

jejeje que boa!! Oye, pois misturado co Winston non sei porque non fumo, pero a Nocilla estáche ben boa eh!! Xa o di Tucho: a poder ser de dous colores! (que fame me está dando verlle o pedazo bocata de Nocilla na man, non sei se non ir a facer un eu tamén...)

Anónimo dixo...

Cantos anos ai que non me como un bocata de nocilla,que fame!!!
Que sorte ten Pichi que lle dan o bocata de gratis!!!

que aproveite

saudos

sara

Pitus dixo...

Almudena!!!,pon unas tortillas ahí!!!

Unknown dixo...

Vou eu pá cociña???? je je je