xoves, 28 de agosto de 2008

Mañá comezo as vacacións


Pois sí. Agora é o meu momento. A maioría dos meus amigos tiveron as vacacións nos meses de xullo ou agosto, ou ámbolos dous (verdade Álvaro e Esteban?) pero a partires de mañá son eu que disfrutará de un plácido mes de setembro de vacacións. É dicir, dende mañá ás 20:00 horas ata o luns 1 de outubro ás 16:30 estarei oficialmente de vacacións.
Por riba, segundo din os homes do tempo parece que o mes de setembro vai a traer consigo un clima seco e soleado polo que o mellor non me veu tan mal pillar as vacacións neste mes.
Debo dicir que seguiremos a rachar co Sobrado On Tour 2008 e intentarei ter máis ou menos actualizado este blog aínda que non prometo ter post todos os días de luns a venres como habitúo a facer.
Para o mes de outubro haberá un resumo extenso do acontecido no mes de setembro, un mes moi especial eiquí en Sobrado pois de todos é sabido (e para os que non o saiban dígollelo eu) que son as festas grandes na honra á Virxe dos Dolores. Venres 19, Sábado 20 e Domingo 21 serán as datas de este ano aínda que tamén un pouco o Xoves 18 coas "archiconocidas" vísperas (traicioeiras se tes sede).
Dicir tamén que no blog de Schumacher www.pitusbasauri.blogspot.com aparece un enigma que parece difícil de descifrar. Eu non fun capaz de a ver se algún ou algunha pode axudarlle a Iosu a sair da total confusión na que se encontra nestes intres por mor de unha fotografía.
Saudos
Disfrutade do verán.

7 comentarios:

Anónimo dixo...

Desfruta moito das túas vacacións, que o tempo preséntase estupendo!!

E xa nos contarás, que seguro que anécdotas vas ter unhas cantas!!

Botarémoste en falta cando nos actualices.... :(

FELICES VACACIÓNS!

Anónimo dixo...

Ai si, acabo de entrar no seu blog e entre ti e máis el tedes un dilema tremendo! Seredes argalleiros!! jajajaja Donde teredes a cabeza!! (ou máis ben a vista... xDD)

Anónimo dixo...

Pasao a tope!!!! (bueno, seguro co farás) Eu tamen penso que vas a ter un mes de setembro, estupendo!

E como di Vero, botarémoste en falta!!!

Que teñas boas vacación!!!

Saudos

Sara

Unknown dixo...

Buff, moitísimas grazas, sodes xeniais. Non terei abandoado o blog, prometo 2 ou 3 posts por semana. Queda dada a miña palabra.

Graciñas unha vez máis por estar ahí día si e día tamén.

A disfrutar!!!

Anónimo dixo...

que o pases ben, e non te vaias a perder por ai qeu e moita perda

Anónimo dixo...

Si, si... sigue escribiendo aunque estes de vacaciones.... que los que aun no hemos podido pisar sobrado este año, nos gusta leer todas esas cosas... pasalo bien !!! a mí tambien....me kedan 2 dias y vacaciones!!!!!! pocas ganas......
saludos,
sonia.
P.D.: gracias por el cartel!!!!

Unknown dixo...

Grazas a todos por comentar, as vacación de momento sen nada resaltable agás que hoxe fai un día de cans.

Soni: el cartel no me dio mucho trabajo facilitartelo pues el transporte corrió a cargo de tu primo, je je je. Saludos