mércores, 27 de outubro de 2010

Autobuses ou "Ferraris"?

Como moitos de vos sabedes, Alsa é unha das empresas de autobuses de liña regular máis importantes (por non decir a máis importante) de todo o Estado.
Fun usuario bastantes veces de esta empresa e sempre me dou a sensación como viaxeiro a que estes vehículos sempre foron a gran velocidade comparado con outras empresas da competencia..., ó límite de velocidade dos autobuses está en 100 km/h se non me equivoco.
Pero esto que vos estou contando non deixa de ser unha sensación miña, o que sí que xa non é sensación é cando vas pola autovía a 110 km/h, miras polo retrovisor e ves que un bus de Alsa está poñendo o intermitente para adiantarche, entón é cando un pensa "qué pasa aquí? ou o meu contakilómetros está moi mal ou estos buses andan por riba do límite cando se supón que teñen un "regulador" para non sobrepasar a velocidade..."
Quizais Esteban ou Josu coñecedores de primeira man de este caso coma conductores profesionais que son me poden aclarar estas dúbidas, o que está claro é que cando vexo un autobús (sexa de Alsa ou de outra compañía) todo escentallado non deixa de chamarme a atención...

2 comentarios:

Pitus dixo...

Los Autobuses de la Clase Supra (que es la mas lujosa)de Alsa no estan limitados a 100km/h.Yo mas que Ferraris les llamaría McLaren por que tienen ese color gris metal y andan como tiros.

Unknown dixo...

Gracias por tus sabias palabras Josu. No sabía ese dato. De todos modos yo creo que me tienen adelantado buses que no eran de Clase Supra (o por lo menos intentado..., porque no veas como frustra que te adelante un bus..., jajaja).

Venga tío, a cuidarse.