martes, 22 de febreiro de 2011

Como cambia a vida...



Se hai algún tempo me preguntan cal artista ou formacións musicais xamáis tería en conta no meu blog ou o que é o mesmo, que me negaría a insertar un video deles ademáis de Camela (por supostísimo) eu diría a Britney Spears. Nunca me foi a súa música (e mira que son de bo dente que me gusta case de todo) nin a súa posta en escea.
Por eso, aínda non saio do meu asomo co novo tema que acaba de quitar para este 2011 "Hold It Against Me" que desde a primeira vez que a escoitei enganchoume. E quedei a cuadros o día que me enterei que esta canción que a miña cabeza tarareaba e necesitaba saber o nome da súa autora non era outra que Britney Spears.
Eu penso que parte de culpa ten o seu ritmo discoqueteiro, alonxado do que antes a "rubiales" nos tiña acostumados. Vai ser un dos temas referencia de esta primaveira-verán e cansarémonos de oilo ata a saciedade. Por incrible que parece aquí vos deixo a Britney Spears co seu novo hit.

Saudos

Ningún comentario: