venres, 1 de febreiro de 2008

Qué vicio tienen chico!!!!

Esta frase de "Os Tonechos" pódeselle adaptar perfectamente o resultado da enquisa do mes de xaneiro onde se preguntaba a todos os blogueiros que desexaban para o recen entreado 2008.

O resultado foi contundente: gañou a opción SEXO A DESTALLO con un 45% dos votos totais. Segunda opción destacada quedou a SAUDE con un 40 %. Polo tanto, e se me permitides a expresión, a xente nin saude nin hostias, o que quere é Mambo!, queda claro que ó persoal gústalle máis o "Mueve Mueve" que a un tonto un chicle. Aínda que algún me poderá dicir que o sexo tamén é saude e en parte razón non lle falta pero todo ten que ser feito con moderación non vaia a ser que o corazón nos meta un "pistonazo" de tanto exercicio, je je je.

En terceiro lugar quedou o AMOR (non o travelo de Gran Hermano senón o afectivo) para esa xente que busca a súa media laranxa con un 4 %.
No 4º posto está a xente que non chega o que lle dan e solicita MÁIS SEXO con un 2 %.

Logo empatados no 5º lugar co 1% dos votos estarían factores como os CARTOS (queda claro que a xente non é tan avariciosa como se presume), PARTICIPAR EN GRAN HERMANO (outra capullada de Telecinco que non ten saida) ou AFIANZAR A TÚA CARREIRA MUSICAL EN OPERACIÓN TRIUNFO (as vistas está que este blog leo moi pouco cantante "no bo sentido").


Grazas a todos por participar e desexo que se cumplan todos os vosos votos, axiña poñerei a nova enquisa.

5 comentarios:

Anónimo dixo...

Jejeje é que con tanta opción referente ao sexo, era raro raro raro que levara poucos votos. Eu creo que o que fixo a enquisa xa o puxo adrede jejeje.

Eu fun das que marcou a saúde, pero tamén che digo que non me extraña nada que á xente lle guste máis o mueve mueve que a un tonto un chicle, como ti dis. A ver, sendo sinceros todos/as: a quen non lle gusta o mambo?????

Pero bueno, de todas as opción que había sobre o mesmo tema, gañou por goleada o máis basto (sexo a destallo), o que deixa ben ás claras que si, como ti dis, é máis vicio que outra cousa jaja.

Ale, a desfrutar do segundo mes do ano con tan bo humor como o primeiro, con saúde, con maaaambo! e co que queirades.

Saudiños.

Anónimo dixo...

eu xa cho dixen.......
que hai moito "mintiroso" e claro... por medo a que se poidera coñecer o que vota cada un.. por si las moscas...."mellor votamos saude non vaia ser q este mariconazo nos descubra!!"
juis.....
pois si sexo a destallo pero con sentidiño!!!!!!

Anónimo dixo...

A ver, a ver, a ver. Aclaración: eu non marquei a saúde por medo a que se coñecese a miña resposta, nin por vergoña nin nada parecido, se non porque para min, sendo sincera, é máis importante a saúde que estar f*** todos os días. E na saúde tamén entra o sexo se se fai, como di nishita, con sentidiño. Do contrario, o que trae ligado a el é todo o contrario.

Ale, e despois do sermón xa paro jejeje.

Saudos.

Unknown dixo...

Ahora que no me lee ninguén direi que a opción "Sexo a destallo" xa a puxen a propósito porque sabía que ía ter moitos votos (coñecendo a maioría do persoal que lee o meu blog, non todos pero un 70% ou así sabía que votaría esa opción).
O tema do morbillo mólalle a peña e non me equivoquei, ahí están os resultados.

Ante estos resultados tan só se me ben unha palabra a cabeza:

SÚBELO!

Pitus dixo...

Ya dije en su día que la falta de
Ya dije en su día que la falta de
sexo hacía ver doble.
sexo hacía ver doble.