martes, 6 de maio de 2008

Como vos gustan as Pataky´s moi feitas ou pouco feitas?



Como estamos en época de plantar as patacas e en homenaxe a Pitus de Basauri, www.pitusbasauri.blogspot.com hoxe vou poñer neste blog a actriz nacional máis guapa (para o meu gusto claro está), estou falando de Elsa Pataky.
Este curioso apelido débese a que seu pai é hungaro (e a súa nai rumana) polo que esta mistura fai que a Pataky pareza unha Gaseosa Revoltosa (Pitus diría gaseosa La Cruz de Gorbea pero a lo mejor muchos de los lectores no saben de que estoy hablando).
Esta muller durmiu unha noite no piso de Nando de Salamanca no medio de Pitus e meu, evidentemente era un póster pero eso non privou que a imaxe de Elsa viaxara a Euzkadi e penso que debe a andar polo piso deste energúmeno metido a chófer urbano e que hai algúns días que non se sabe nada del. Poida ser que se esté reservando para a visita que lle imos brindar a final de mes a Euskal Herria, visto como foi o ano pasado, non me extraña...

Pois o dito, como vos gustan as "pataky´s" moi feitas ou pouco feitas? a min de todas as maneiras.

Saudos

4 comentarios:

Anónimo dixo...

A min gústanme de todas as maneiras, pero se son fritas que sexan ben pasadiñas e tostadiñas (as PATACAS eh!!)

As Patakis directamente non me gustan...

Unknown dixo...

Teño un amigo que lle gustan pasadiñas (máis ben maduras) as iniciais son OM. Él xa se da conta de quen é..., je je, je, verdade pillín.
A maioría prefirennas no seu punto e que teñan gracia...

Estou falando das Pataky´s

Pitus, espero tu respuesta.

Pitus dixo...

Pues a mi me gustan las "patakas" en mucha cantidad sobre todo,pero las "patakys" me gustan mucho tanto por delante como por detras o de lado y vaya usted a saber de cuantas maneras mas.
En efecto aun siguen en mi casa todos los posters que le robe a Nando de Cabado ese famoso finde salmantino de nuestra queridisima amiga Doña Elsa Pataky.
Tambien es cierto que me gusta la Gaseosa Cruz del Gorbea,gure gasiosie!dios!!que gaseosa!,pidela en tu batzoki la ostia!!ja ja ja.
Creo que nos veremos antes de la boda barakaldesa por que es muy probable que vaya este finde a celebrar el cumple de Victor do Latoneiro a las Pías.Termaaa!!!

Unknown dixo...

Osssssssssscuridad!!!!!! te vienes el finde? buf, buf y buf, je je je, cuidadín, cuidadín que la cosa se puede complicar..., je je je.

Ahora sí que sí!