mércores, 21 de maio de 2008

¿A quen raios lle preguntaron?


Por incrible que pareza, segundo un estudio encargado a Canon Europa o 70% dos españois prefire o fútbol o sexo (tremendo!!!).
A miña pregunta é: ¿a quen raios lle preguntaron?, ¿en que lugar e en que cidades fixeron a enquisa?, ¿pode ser que entraran no interior de un convento de clausura a preguntar? porque se é así podería entendelo pero senon non me colle na cabeza.
Teño moitos amigos e amigas os cales lles apaixoa o fútbol, e a min mesmo traeme tolo pero tanto os meus amigos e amigas coma min, se nos dan a elexir non hai color, homeeeee...
Augurolle un futuro pouco exitos a empresa encargada de esta enquisa pois creo que o pensar xeral dos españois vai en sentido contrario e quizais podería ser o revés: 30% máis interesados no fútbol e 70 % no trakatrá, e aínda así penso que me quedaría curto. Válgame Deus...

Entre outras lindeces o estudo (se se lle pode chamar así) desprende que un 9% dos españois elixe os seus amigos en función do equipo que sexan: PFFFFFFFFFFFFFF.

Tamén di que o 63% dos españois planifican a súa vida en torno o fútbol e salienta que somos os afeccioados máis supersticiosos de toda Europa seguindo as mesmas rutinas previas ó partido un 69%: permitideme que me ría.

Un 88% dos españois dice soñar co fútbol e seica a media de Europa é de 60%: penso que preferimos soñar con outras cousas...

Pois non sei que opinades pero penso que a enquisa é errática de todo, e que non puiden evitar o placer de poñer este post logo de leelo onte no Marca. Como me dixo onte Pedino: " a ti preguntaronche?" eu díxenlle que NON e el contestoume "pois a min tampouco...", je je je.


O dito

Saudos

E como di o rito brasileiro: "Menos samba e máis traballo"

4 comentarios:

Pitus dixo...

Pues a mi tampoco me han preguntado pero si me lo preguntan le pego un tortazo al estilo Drogba a Vidic por preguntar tonterias.
Uyyy!!Ya estoy hablando de fútbol!!
Aún así,prefiero lo único,"el sexoooooooooo!!!!!

Anónimo dixo...

Estan tolos!!!!! o sexo....o mellor, sen duda. Gustame a foto e moi uhmm...jejejeje. Saudos

Anónimo dixo...

Pero bueno, que clase de "estudio" é ese???

Eso é falsear os resultados e o demáis tonterías!! Eso é mentira de todo!!

Home por Deus bendito, que mentir é pecado!! xDD

En fin, que parece que non preguntaron dnd debían porque por moito que che guste o fútbol, pa chegar a preferir iso antes que o trakatrá, cm ti lle chamas, paréceme fuertísimo.E o de soñar co fútbol non o creo, máis ben será ó contrario...

En fin, parece que todos nós coincidimos en que estes resultados son de risa.

Unknown dixo...

PITUS: je je je muy bueno.

ANÓNIMO: a foto está posta a mala uva, je je je.

VERO: estou de acordo contigo en que seguramente os sonos son a inversa, je je je.

Saudos