martes, 21 de decembro de 2010

Sobrado xa agarda ó Gordo de Nadal

O peixe xa está vendido, Sobrado agarda con esperanza o Sorteo da Lotería de Nadal que se celebrará mañá en Madrid. Para este ano o pobo confía nun número, concretamente no 38036 o número do Club Atlético Sobrado Xuventude que debido a que este ano non hai Comisión de Festas e polo tanto tampouco houbo número de lotería da citada organización incrementou as súas ventas ata irse as 29,2 series vendidas, 292 décimos que de tocar faran feliz a toda unha pequena zona do corazón de Galicia e achegados.
Nin que decir ten que o champán xa está a bo recaudo por se acaso a sorte nos quere vir a visitar e nos outorga uns euriños..., coñezo eu a varios que coa de décimos que teñen deste número non volven a pegar pao a auga no que lles resta de vida...,
Mañá saberemos o desenlace...

Sorte!

3 comentarios:

Anónimo dixo...

Se cae... , Dios mio

vero86 dixo...

Eu dese número non teño décimos, pero estou convencida de que me vai tocar polo menos un pico con algún dos que teño para o sorteo de mañá. Sempre compro a lotería pensando que non me vai tocar e non me toca, así que esta vez estou segura de que SI!!! jeje. Polo menos ata mañá hai esperanza... ;)

Raquel dixo...

Suerte!!!!!!! Yo todos los años creo que me toca, me encanta pensar que voy a poder comprar un montón de cosas que me gustan. Además pienso en qué gastarlo si me tocaran desde 90€ hasta 50 mill. Pa'todo hay! Pero nunca me ha tocado! Y este año sigo pensando que me toca....No desisto! Es verdad que tampoco me disgusto cuando no es...otras cosas tenemos!!! Pero este año seguro que algo cae. Es así! Suerte a todos/as!