venres, 11 de marzo de 2011

Esta fin de semana tod@s a Arzúa

Hoxe comeza a 36 Edición da Festa do Queixo da veciña vila de Arzúa. O longo de hoxe, mañá e pasado haberá infinidade de actividades lúdico-gastronómico-culturais que teñen moi boa pinta. A ver se a climatoloxía acompaña para poder disfrutar do gran cartel no que a música se refire. A vilá referente do queixo Arzúa-Ulloa será un fervedoiro de xente nestes tres días, serán milleiros as persoas que ata Arzúa se achegarán. Ogallá todo saia segundo o agardado.

Que teñades unha gran fin de semana

Bicos e abrazos.

3 comentarios:

Anónimo dixo...

Hola Victor!
Que tal los carnavales y la fiesta do queixo? yo me disfrace del Tío la Bara, anda que no me rei ni nada!jajajaj..
Un saludo
Sara

Unknown dixo...

Hola Sara:

los carnavales bien, este año tocó hacerle un homenaje a Roma el domingo y a los San Fermines el lunes..., jajaja.
La Festa do Queixo ni la pise pues con el mal tiempo de frío y agua que cayó en la tarde del sábado como que no apetecía mucho acercarse..., ayer la tarde tampoco estuvo mucho mejor por lo tanto y muy a mi pesar me quedé sin ver a Los Delinquentes en directo. "Delincuentes" por estas tierras hay bastantes, pero de otro tipo..., jajajaja.

Saludos

Anónimo dixo...

Hola Victor!
jajajaja...que buenos disfraces!! Si, desde luego el fin de semana pasado no estaba el tiempo para poder hacer mucha fiesta,una pena. Victor creo que eso de los "delincuentes" es una plaga!!jaja...si sabes de algún sitio que no haya me avisas!
Un beso
Sara